مادرانه های یک طراح

بعد از گذشت چهار سال، به این وبلاگ سر زدم.خوشحالم که همچین فضای دلنشینی برای ثبت خاطراتم ایجاد کرده بودم؛ امروز یک مادر و یک پژوهشگر در حوزه ک

قلب ناردونه

1395/6/13 13:12
نویسنده : معصومه رسولی
143 بازدید
اشتراک گذاری

حسبی الله

الهی قربون اون .....محبت قلب کوچولوی نازت محبت..... برم من!

عزیز دلم، نفس مامانی، عشق ابدی من، امروز 13 شهریور 95، برای اولین بار "صدای قلبت" رو شنیدم!جشن

خدایا! شکرت...الحمدلله...قربونت.

این دومین سونوگرافی بود که تو درمانگاه ولیعصر(عج)، تو کرج، انجام دادم.

مامان مهری گلِ گلاب هم همراهِ من و تو اومده بود. آرام

خیلی شادی کردم، میدونی بابایی همش از محلِ کارش تماس میگرفت و منتظر شنیدنِ خبرِ خوب بود.

تا بهش گفتم صدای قلبِ نازنینت مثلِ پیتکو پیتکوی اسب بود، از خوشحالی کلی ذوق زده شد خجالت

ان شالله همیشه قلبت به شادی بتپه نازنینِ من و بابا...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)