مادرانه های یک طراح

بعد از گذشت چهار سال، به این وبلاگ سر زدم.خوشحالم که همچین فضای دلنشینی برای ثبت خاطراتم ایجاد کرده بودم؛ امروز یک مادر و یک پژوهشگر در حوزه ک

هدیه ی استاد به ناردونه :)

1395/8/19 18:34
نویسنده : معصومه رسولی
68 بازدید
اشتراک گذاری

حسبی الله

ناردونه ی نازم...سلاااام...مامانیمحبت

دیروز سه شنبه 18 آبان بود؛

یه خبر خوب اینکه مامان مهری بسلامتی رفت کربلا.

و خبر دیگه اینکه، با "استاد نیلوفر شادمهری" عزیز کلاس داشتم.

به محض ورودم به کلاس، منو سورپرایز کردن و این دو تا کتاب خیلی قشنگ و مفید رو بهم هدیه دادن.

حتما خودتم متوجه شدی که چقدر خوشحال شدم؟!! آرام

* همه کودکان سالم اند اگر...

* همه مادران سالم اند اگر...

«عزیز دلم، خیلی محتاج دعاهای نازت هستم، مطمئنم اگر خودت دعا کنی به زودی زود دعوت میشیم زیارت امام رئوف...خیلی دلم تنگ شده...»


پسندها (1)

نظرات (1)

رنگین کمان
7 دی 95 12:03
سایت خیلی خوب دارید. خدا حفظش کنه این نی نی زیبارو من کارهای نمدی انجام میدم اگر دوست داشتید برای تهیه تزئینات و گیفت به من سر بزنید. خوشحال میشم کارهامو ببینید . اینستاگرام : rainbow.6159 کانال تلگرام : @Rangiin91 شماره سفارش : 09389273767