مادرانه های یک طراح

بعد از گذشت چهار سال، به این وبلاگ سر زدم.خوشحالم که همچین فضای دلنشینی برای ثبت خاطراتم ایجاد کرده بودم؛ امروز یک مادر و یک پژوهشگر در حوزه ک

نتایج غربالگری ناردونه و نگرانی هام

1395/8/16 18:51
نویسنده : معصومه رسولی
122 بازدید
اشتراک گذاری

حسبی الله

عزیز دلم...سلام.

چند روزی میشه که دل تو دلم نیست، همش کارم شده دعا و گریه گریه

نتیجه ی غربالگری اولت منفی بود...یعنی خیلی خوب!

نتیجه ی غربالگری دومت هم ریسک سندرم داون رو نرمال نشون میداد...اما به رنج خطر نزدیک بود.

جمعه شب 14 آبان که با بابایی و مامان مهری و خاله فاطمه رفته بودیم خونه ی عمو غلامرضای من؛

"دکتر سعیده پورهاشم" باهام تماس گرفت و گفت که حتما فردا ساعت 12.30 برم مطبش،

و باید یه تست غربالگری تکمیلی به اسم cell free DNA انجام بدم.

به نگرانی هام اضافه شد...دلم خیلی گرفت...شب خیلی گریه کردم...بابایی گفت نگران نباشم و پشتمه!

من و بابایی هم از صبح خیلی زود رفتیم "بیمارستان محب یاس" و این تست رو که هزینه ی خیلی بالایی هم داشت انجام دادیم، نتیجه دو هفته بعد از انگلیس میاد...ان شالله.

قبلش هم به تا فوق تخصص پریناتولوژی به اسمهای:

"دکتر نیرومنش" و "دکتر حنطوش زاده"، مراجعه کردیم تا خیالمون راحت بشه که مسئله ی بدی ینست.

حضور بابایی مهربونت، بینهایت دلگرمم میکنه.محبت

ان شالله که سلامت هستی و با شور و شادی تو آغوشم میگیرمت.بغل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)